Busy..

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera här me jag har inte så mycket tid över till det nu för tiden, tyvär. det är jättemycket i skolan nu förstår ni innan det blir sommarlov. Men jag ska försöka att skriva så att ni får redapå lite vad som händer.
I helgen har jag tagitdet lugnt med tjejerna, kollat Dm-finalen som tyvär vart förlust, middag på resturang med tjejerna och lite annat hemligt,. eller ja, och sen pluggat en massa. Idag hade vi fysikprov i tre timmar så jag är död, och det gick verkligen åt skogen. Idag är träningen inställd så jag ska plugga en massa spanska som jag har prov i på torsdag sen lite matte och sen ett träningspass innan jag går och lägger mig.
Som sagt det är en massa att göra nu framöver men jag skriver när jag får tid, ska försöka bli lite bättre på't iaf ;)
nu ska jag ta mig ngt att äta och sen sätta mig in i spanskan, ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0