Fullt upp

Först så vill jag säga Tack så jätte jätte jättemycket till min kusin Emma som har fixat min blogg! TACK! Ni kan kika in på hennes blogg här.
Jag har tyvär inte haft så mycket tid till bloggen den här veckan pga Fn-rollspelet och en massa annat som jag har gjort. Fn-rollspelet var intressant och givande, spexen var nog roligast iaf. Sen har jag även hunnit med att tagit körkort. Äntligen! I fredags efter rollspelen var jag Emma Angelica och Rebecka hemma hos becks och kollade teve, några sov i soffan och andra halvsov, vi var helt slut efter de här 2½ dagarna. Sen igår var det middag hemma hos Soffi med brudarna och sen utgång, jag var nykter och körde runt på en massa folk.
Idag har jag inte gjort så mkt än, sov ganska så länge men det var skönt, inte blivit så mycket sömn den här veckan.. Lite senare sen ska nog jag Emma och Soffi hitta på någonting, vet inte riktigt vad än bara, haha sen vet jag ju inte heller om vi blir fler men det är ju bara ett plus, nä nu ska jag sätta mig framför teven en stund ha det så bra!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0