Tillbaka till helvetet?

jahopp, då var påsklovet slut och man är tillbaka till helvetet, skolan..
Det här lovet hag jag verkligen tagit lov, jag har umgåtts med vänner, tränat, vilat,festat, ätit god påskmat osv.. drf var det inga roliga tankar igår kväll när man insåg hur mycket det är kvar att göra innan vi får gå på sommarlov. menmen, man får tänka positivt, det är 56 dagar kvar tills det är sommarlov, 53 dagar kvar tills Filip kommer hem, det härliga vårvädret är på väg, ja det finns mycket att se fram emot som sagt så får tänka på det när jag sitter och pluggar och skriver alla prov som är kvar, och det är en hel del kan jag säga, varje vecka är fullproppad ända fram till 29 maj.

Idag ska jag ta det lugnt, plugga och iväg och simma lite antagligen, sen får vi se om det blir något mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0