Tisdag

Dålig uppdatering börjar bli en vana, förlåt., men jag skyller på skolan igen, men men :)
Dagarna bara flyger förbi, skolan går i ett och när man kommer hem är det bara att fortsätta. Idag hade vi skriftliga Nationella prov i engelska. I fredags hade jag lite grillmys med tjejerna här hemma, det var mysigt och vi kunde sitta ute i värmen på altanen och kolla på solnedgången. Lördagen blev det en löprunda,sola ute i solen och sen fest. :)
Nu är et bara två skoldagar kvar i skolan för vi är ju lediga fredag, gött!
Valborg blir nog lite grillmys igen, sen blir det sahara hotnights på fredag och miss li på lördag, sen en massa plugg förstås hur kunde jag glömma, nej nu ska jag hoppa in i duschen sen sova..


Kommentarer
Postat av: e

haha dum fråga =) hade du kul i fredags?

2009-05-03 @ 14:00:13
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: 12345

Patetiskt....

2009-05-04 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0