Tisdag

Idag har jag inte gjort värst mycket, pappa ringde och väckte mig så då fick jag kliva upp så fick jag gå ut och provköra bilen som vi sedan köpte idag.. Sen har jag tagit det lugnt och sen varit på stan i örebro och gått runt i det fina vädret, mer har jag inte hunnit idag, men det lutar åt att dra sig inåt stan och träffa tjejerna en stund i kväll med, myys!

Onsdag 8 april
19.30 Bergslagshallen, Kom och hejja fram Karlskoga HK till serieseger i Dam 3. Det är sista och avgörande matchen för säsongen!
Be There!

Kommentarer
Postat av: C

ja de e verkligen jätte fint :) hade varit kul å ha nåt ingen annan har men de e så svårt å komma på nåt :P du har ingen sida där de finns förslag? :)

2009-04-07 @ 21:37:35
URL: http://carolinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0