På resande fot...

Jag testar en ny grej, jag bloggar från telefonen :p så vi får väl se om det här funkar. Skolan har ju börjat nu och allt rullar på som vanligt, proven blir bara fler och fler ju mer dagarna går. Men sånt är livet, är ju sista året så det är bara att bita ihop. I tisdags hade vi lekdag med naturlinjen och vi kom sist haha, men vi var nog de ända som kunde reglerna, men det bjuder jag gärna på eftersom de har ju både ett och två år kvar i skolan sen :-) I helgen har vi haft kräftskiva med släkten och det var mysigt, filip och jag åkte hem först eftersom han/vi skulle upp tidigt idag för att han hade match i Norrköping som de vann med 28-12. Nu har vi inte så jättelångt kvar hem så ska sluta nu ;-) ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0