Higher

Fredag igår, och det innebar idolmys och fredagsmys.. Tycker att det inte spelade någon större roll om vem som vann, men Erik är värd segern. Sen är det vääldigt mycket prat om hans flickvän just nu,. haha jag har ingen direkt kommentar till det.. Tyckte att IDOL-låten var den bästa som gjorts hitills, fastnade på hjärnan direkt.
Idag sov vi länge, var ganska trötta efter lussenatten.. Har inte gjort så mycket idag, städat och sett flickan som lekte med elden, borde plugga lite kemi med, så det får det väl bli innan man lägger sig idag.
Resten av kvällen ska jag mest ta det lugnt och titta på teven å så, Filip är på Örebro slott och äter middag med Am.Fotbollen så han får man inte se ikväll, men jag klarar mig förhoppningsvis ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0