Jullov...

Ja då var man hemkommen från skolan och även från stan, var med mor och far och fixade lite småsaker.. Nu har vi inprincip jullov för imorgon har vi bara julavslutning. Ska bli riktigt skönt med lite lov, det är vi värda..
Resten av dagen idag ska jag bara ta det lugnt, ska njuta lite..
När jag kom hem idag hade jag ett paket i brevlådan med mitt namn på, trodde först att det var mitt armband som jag har beställt men det var så mycket större än ett armband och när jag klämde på det var det fler saker i,. jag hade verkligen inte en blekaste om vad som kunde vara där i. När jag öppnade var det saker från Maybelline New york i,. vad nu.. det måste ha varit från tävlingen jag var med och tävlade i, i oktober, så man får bara tacka och ta emot, en fin julklapp tycker jag! Det gjorde min dag iaf, trodde jag aldrig, men nu är jag riktigt glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0