Kemi B

Jag vet att det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men det är för att jag pluggarpluggarpluggar och åter pluggar.. Har slutprov i Kemi B imorgon och jag förstår verkligen nada., men jag har pluggat och förhoppningsvis räcker det till ett G i varje fall.. Imorgon när jag kommer hem ska jag bara njuta, är nämligen bara ett arbete som ska in den 21/12 annars har vi ingenting kvar nu innan jul, så sköööönt! Så jag har tänkt att baka pepparkakor imorn bara för det!
Nu har snön kommit med, är inte jättemycket och inte jättelite med det duger helt klart, halkigt att köra bil är det också men bara man anpassar sig så går det bra..
Nä nu är det bäst att jag fortsätter att nörda mig i kemiboken så jag kan få sova i tid ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0