Äntligen

Äntligen är det helg, äntligen är det lov, äntligen är det snart min födelsedag! :D
veckan har gått fort som vanligt, halkbanan gick galant och jag skulle gärna göra det en gång till ;) jag har även hunnit med ett matte prov och det gick inte fullt så bra. På lovet nu ska jag sova ut lite mer på mornarna och sen ska jag plugga,. ingen ro från skolan inte men vad gör man,. jag ska försöka lägga in en extra stöt nu på skolarbetet även om jag är jävligt less på't just nu.. jag har skrivit klart engelska arbetet ikväll, sen har jag biologi som ska bli klar under veckan, matte,spanska ( har snart prov så det är lika bra att börja med glosorna) sen så är det ju till att börja plugga på nationalekonomin som vi har fredagen efter lovet och det är tydligen vääääldigt stort. På söndag är det ju äntligen min födelsedag så imorn på självaste alla hjärtansdag ska jag ut på krogen för att göra min krogdebut, hahah.. På tisdag ska jag även tatuera mig, dagen är kommen så att säga det är ju bokat sen ett halvår tillbaka så.. Idag har jag varit i skolan, fixat lite på stan inför imorn och sen varit och klippt mig, gjorde även slingor så nu är jag mycket mycket ljusare än vad jag har varit nu ganska länge,. fick lite panik när jag såg hårbotten då den var näst intill blond, men jag vänjer väl mig eller? :/ yeeyee..
nu ska jag väl hoppa ner i min mysiga säng,. jag skriver väl på måndag eller nått när jag har lite tid ;)
ha en bra helg.. pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0