Förlåt...

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har haft mycket att göra på sista tiden..
Sportlovsveckan gick för fort, han inte ens tänka innan det var helg och dags för kalas. Kalaset var jättetrevligt och jag fick en massa pengar som är behövligt till det jag ska införskaffa mig :) sen så var det ju dags för skola igen då,. är väl som vanligt och vi har en massa läxor + att jag har nationalekonomi prov på fredag som är bland det största på kursen,. blä säger jag.. så det är de jag pluggar nu på timmarna mellan skolan och träningen och träningen och sängen.. Imorn bitti ska jag upp tidigt igen för en körlektion,skönt det ska bli när man har körkortet sen så man inte behöver tänka på det:)
näe nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite nationalekonomi och sen sova,.
sen vill jag även hälsa till min trogna vän och läsare Bert! ;D
sov gott ;)

Kommentarer
Postat av: bert

wie :D

2009-02-24 @ 22:14:51
Postat av: matilda

skönt för dig! jag är fortfarande öm i armen :(

2009-02-28 @ 16:16:09
URL: http://mmatildaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0