Förlåt ...

Förlåt så jättemycket för den superdåliga updateringen. men jag har tyvär inte haft någon tid över överhuvudtaget. jag har pluggat jättemycket, varit på körskolan, grejat med vårat UF företag, haft 18års fest och mycket annat. jag har inte hunnit tränat mer än en gång på två veckor, ILLA! I veckan som sagt så har jag haft fysikprov, gick väl inte så bra, sen så i fredags hade jag becka emma och sofia 18års fest, enligt mig så var det lyckat, hade kanske önskat lite mer folk, men det var mycket roligt endå :) Igår så var jag iväg och spelade u21 match i torsby mot just torsby, och vi spelade skit dåligt och jag vet att man inte ska klaga på dommarn men det här var det sämsta jag har sett!! det var verkligen dagis.. så de hjälpte till att det blev som det blev, det slutade tillslut 20-20 ., föresten dommarna hade inte ens dommarkläder, måste man inte ha de ? :/
Sen idag blir det inte så mycket att göra förutom att plugga plugga plugga,. börjar blir lte less på't nu faktiskt, i veckan har vi:
Engelska redovisning
Svenska prov
Kemi prov

så det är vad min dag består av idag., men men, så det är väl bäst att jag börja att plugga nu om jag sk få någon ro till kvällen, det är ju final i Handbolls Vm halv 6 och sen inatt är det ju SUPERBOWL!!! får se hur länge jag orkar titta :)
ska försöka updatera lite oftare men det är som sagt mycket nu.
ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0