Fullt upp ...

Även denna vecka har jag fullt upp, plus att jag har blivit lite sjuk med så har vart hemma en dag. I tisdags hade vi språkhistoria prov i svenskan, helt onödigt att lära sig enligt mig,. vrf ska man kunna olika dialekter osv, det är ju inte direkt så att man väljer en dialekt och sen ska man lära sig att prata den,. eller gör folk det? Sen imorn har vi kemi prov och det får gå som det går, jag fattar verkligen nada i kemi och nu har det varit så mycket annat att jag inte har orka tagit tag i att pluggat så mycket kemi. I helgen blir det att plugga matte till matte c provet som vi har på onsdag sen blir det även att plugga lite körkortsteori, jag och becka ska ju iväg på halkan på tisdag. yeey nu äre inte så långt kvar ;D
nä nu vare plugghögen som väntade ja,. ciao

10 dagar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0