Happy Birthday!!

Finally, it's my birthday!!
gårdagen var trevlig och bra, gjorde min krogdebut med brudarna och hittade även min bror där inne ;) Walz var väl inte mycket att hejja för enligt mig iaf, men vad gör man inte ;)
vart inte så sent, vart hämtad när det stängde, sen skjutsade vi hem lite folk och sen hem till sängen..
Idag fick jag frukost på sängen efter att jag slängt iväg ett sms om att jag var vaken och pigg nu, fick massa pengar, en bok, och godis :) resten av dagen händer det väl inte så mkt vad jag vet, tårta blir det iaf, sen vem vet om det kmr någon oväntad på besök, kalaset är ju inte förens nästa helg så jag har ju något att vänta på :)
näe nu ska jag göra mig iordning, ha en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0