Helgen

Jag är totalt sämst på att blogga just nu men jag ska bättra mig ,.. Helgen har gått fort som alla andra helger,. jag fick inte så mycket sömn fredag till lördag då min hosta inte låter mig sova ifred, inne på vecka två nu tror jag och det tar på en,. men i natt så knarkade jag halstabletter så det dämpade hostan och jag kunde sova, så underbart! Idag har jag varit iväg till badhuset och simmat på förmiddagen, sen har jag pluggat matte till matte CD provet på onsdag och så hr jag pluggat körkortsteori., Imorn är det skolan igen och på kvällen ska jag iväg och kolla på handbollsträningen, har inte tränat på fyra veckor nu tror jag och det tar verkligen kol på mig,. haft as mycke i skolan och varit sjuk, fy fan,. blir ingen träning den här veckan heller som det ser ut, och på sportlovet ska jag tattuera mig och då är det en veckas uppehåll för det.. men men,. :) Nu ska jag forstätta med körkortsteorin
ciao..

Veckans:

Tisdag:
Halkkörning med Becks hela dagen :)

Onsdag: Matte CD prov 08.10 - 11.10

Torsdag: Friluftsdag, förmiddagen ett pass på coloseum och eftermiddagen skridskor i nobelhallen

Söndag: ÄNTLIGEN är det min dag, 18år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0