Tatuering...

Idag har jag varit iväg och tatuerat mig. har ju väntat sen i september tror jag, och idag var det äntligen dags. men äntligen tänkte jag inte direkt när jag stog där och väntade på att han skulle bli klar, han som var innan mig. Men som tur var hade jag stöd av linda,sofia och annelie. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig för smärta men som tur var vare inte så farligt, var bara grymt nervös när han precis skulle börja,. men precis vid ryggraden och på vänster sida var det värst, lite knepigt, höger sidan var inge farligt alls, men men,. det tog inte så lång tid och jag kunde stå ut med smärtan som tur var.., nu har jag 1000 regler att följa känns det som ,. närå men ett 5 tal iaf, och sen så har jag en plast på och jag svettas något enormt, men som tur é kan jag ta bort den imornbitti :)
nä nu ska jag nog krypa ner i sängen strax, ska ju upp för att ta sista twinrix sprutan imorn så ;)
pusshej


Kommentarer
Postat av: Karin

Var va du och gjorde den?

MVH

K

2009-02-20 @ 03:40:46
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0