Party like a rockstar

Idag var det skola igen som vanligt och det är bara att gå upp på morgonen, lite jobbigt är det iaf. Igår var nog bästa skoldagen hittills haha,. företagsekonomin blev helt plötsligt väldigt intressant, eller ska det heta företagsekonomi för våran del i framtiden? vi får väl se vad det blir, jag kan inte säga så mycket än,. sen efter det hade vi engelska och vi skulle lotta grupper och land till grupparbetet om USA och jag,becka och lina kom i samma grupp, snacka om att vi skrattade, grupper om tre personer och så vart det vi tre i samma grupp, hur stor är chansen liksom? ;D
Idag var det bara en vanlig skoldag hände inte så mycket, vi fick information om inviduella val i trean.. sen efterskolan vandrade jag och lina till stan och fixade lite saker, säger inget. mohaha :) pappa hämtade mig påväg hem från jobbet och sen åkte mor och jag till stan en snabbis igen och jag fick med mig ett par skor hem på rean, 99.50 blev det,. vilket kap, ;)
Nu ska jag bara slappa då jag gjort klart läxorna redan, imorn blir det en lång dag, och sen träning direkt på det., Torsdag blir det också en lång dag då jag har körlektion halv fem direkt efter skolan alltså och sen direkt därifrån till samlingen för match., derby mot kristinehamn hemma 18.40
Fredag blir det skola igen och sen vidare till becks och gratta henne och emma lite grann :)
hoppas att ni har en bra vecka ni också :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0