Underbart

Gårdagen var underbar rent ut sagt, var hemma hos Becka och firade henne och Emma eftersom de hade fyllt 18år! var middag med tjejerna först och sen blev det fest, det var en grymt rolig och underbar kväll och nu laddar vi om till den 30e.
I torsdags hade vi ju handbollsmatch mot kristinehamn hemma och det blev vinst med 31-16 inga pytts dock, men endel stryk fick jag ta så det är gött ändå,. haha
Idag har jag inte gjort så mycket, legat i sängen till och från hela dagen, pluggat och läst bok., imorgon blir det lite mera plugg och så måste jag försöka läsa ut svenska boken (snabba cash) ..
Hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag :) även om den inte är slut än
ha det så bra allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0