Veckan

Ny skolvecka och den är redan fullbokad med plugg och grejer. Idag hade vi bokredovisning och jag läste ju snabba cash, riktigt bra rekomenderar den :) sen han jag även se handbollmatchen igår, och jävel vad bra dom spelar, det kan bli något stort framöver, imorgon är det körlektion på morgonen och sen på kvällen ska jag kolla på handbollsmatchen i div.3 . Sen på torsdag är det lång skoldag igen och därefter fys. Helgen är ganska fullplanerad och har även fysik att plugga, är nämligen fysikprov på tisdag.
Lina och Becka lämnar mig imorn också för lillsemester i sälen så jag får väl hänga med grabbgänget, men det gör inge...
Jag vill ha fredag den 30e NU!! bumms! , längtar så och det kommer bli grymt..
Men nästa vecka kommer gå fort efter som det är ett arbete och två prov så då är ju fredagen nära ;)
nu ska jag träna lite sen ner i bubblet , ha det så bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0