Höjdpunkten för det här året?

Veckan som varit har för en gångs skulle varit lite soft i skolan och det tackar vi för, i måndags gjorde vi vårat sista prov för detta år och i torsdags var vi iväg till Kolmården. Det blev mycket skratt och det tackar jag brudarna för!
Men veckans höjdpunkt var ändå igår kväll då amerikanaren kom hem för en gångs skull, Hårstad och jag hade en lite överraskning och visst vart han överraskad. Kvällen kunde nog inte ha gått bättre och jag kan nog inte förklara i ord eller ens berätta här varför, det stannar mellan alla som var där! Men när man väl såg honom kunde man inte tro att det var 10 månader sen jag tog farväl hemma på parkeringen, så underbart är det att han äntligen är hemma!
Idag ska jag följa med familjen Berglund in till Örebro för att titta när Filip spelar AM.fotbollsmatch, ska bli kul!
Imorgon har vi inga lektioner så vi är lediga, på kvällen är det balen så då ska man dit och kolla in den, tisdag slutar vi skolan och då blire att gå till bregårn för att kolla showerna och sen onsdag är det studenten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0