18 mars

Idag är det då onsdag och jag har varit hemma ytterligare en dag ifrån skolan, men jag fick vackert pallra mig upp imorse för att köra min körlektion. annars idag har jag inte gjort så mycket, mest legat i sängen och degat, sen har jag iof varit iväg och tagit min sista gardasil spruta så nu är jag klar med både det och twinrix, great.
Just nu sitter jag här nyduschad och väntar på att håret ska torka lite så att man kan gå till sängs, samtidigt som jag inser att få se alla dessa tal i matte och fysik imorn i skolan som man blir tvungen att ta tag i till helgen, men det är sånt som händer. Ska både bli bra och dåligt att gå till skolan imorn igen, kommer bli skönt att ha något att göra på dagarna, är faktiskt lite långtråkigt att vara helt själv hemma och sen att träffa klassen plus becks igen som har fått klarat sig nästan helt själv nu när vi sjuklingar har stannat hemma ;) men jag kan garantera att imorn när klockan ringer, även om det är sovmorgon så kommer jag ångra skarpt att jag ska pröva en skolda för att se hur mycket jag orkar, sängen kommer att ha en enorm dragningskraft just då iaf. Imorn ska ja då plugga för det antar jag att jag har en del att göra på samt skriva klart mitt CV så det blir klart någon gång så att man kan söka lite sommarjobb! :)
nä nu ska jag fixa håret sen blir de sänga!

ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0