Äntligen..

Äntligen säger jag bara, äntligen så är det lite lugn och ro.. hade första och sista provet idag för den här veckan och det känns underbart! nu har vi inte prov förens nästa fredag, fredag den trettonde brrr...
imornbitti ska jag iväg på körlektion och sen går allt i ett hela dagen då räningen är framflyttad till 17.00.. i helgen ska jag iväg med handbollslaget till örebro och kolla på handboll, Linde - Ystad har jag för mig :) senare på kvällen styrs det lagfest. med tanke på fest så var jag på 20års fest i helgen och det var jättetrevligt så tack och bock, och efter det blev det även statt,..
nu ska jag hoppa ner i sängen för att vara pigg till körlektionen imorn :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Linda B

Tack och bock för att du kom till Sofia!

2009-03-04 @ 10:18:53
URL: http://lindabergenheim,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0