då var det måndag igen..

jahopp, då var det måndag igen då.., jag hatar måndagar och söndagar, söndagen för att man är seg och man går bara och väntar på att skolan och måndagen intar ens liv igen, men sen är måndagar värst på hea skolveckan tror jag,. fy., men jag klarade av den som vanligt med, imorn ska jag bara ha spanska på morgonen sen ska vi (jag becka lina) iväg på UF mässan i örebro, och sen på onsdag har vi studiedag, undebart! veckan kommer nog gå ganska så fort, det har jag på känn! ;)
I lördags bar det av in till örebro för mat med laget på the planet eller vad stället heter sen vart det lite tidsfördriv/shopping på stan och sen intog vi idrottshuset för att titta på Lindesberg - Ystad, Linde gick vinnande ur den duellen,. efter det bar det av fort hemmåt för att få i sig något i magen igen och sen göra sig iordning för lagfest! det var skitkul, tack larsa som stog för placet :) framåt halv tolv någon gång drog vi oss bortåt statt, det var en väldigt trevlig och rolig kväll, mycket skratt och dans blev det, som det ska vara! ;D
nu alldeles strax ska jag iväg och träna handboll, och förhoppningsvis får jag reda på att jag får vara med och spela träningsmatchen mot ÖSK på onsdag,. var ett tag sen jag spelade match nu pga all sjukdom osv så det skulle vara sjukt skönt att komma igång på "riktigt" igen ;)
nä nu är det bäst att jag byter om så att jag inte missar bussen,..
ha det så bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0