Happy!!

Dålig updatering här jag vet, förlåt så mycket...
men jag har inte haft så mycket tid kan jag säga, alla dagar har gått åt till plugg, köra bil och öva körteori..
veckan har bestått av en massa läxor som jag har tagit med lite nypa salt och istället pluggat körteorin sen har vi varit i badhuset med idrotten och haft styrka kondition i vatten typ, sen har jag varit på körskolan och kört en massa bil hemma. Idag efter lunch begav sig jag och becks till vägverket där vi skulle skriva upp körteorin, VI KLARADE DET!! gött! nu är det gjort iaf och skönt att vi klarade det, nu behöver man inte tänka på det mer :)
idag har jag inte hunnit gjort så mycket, pappa hämtade mig vid skolan vid fyra sen körde jag och vi hämtade mamma, skjutsade henne till massören, åkte och handlade lite överallt sen hämtade mamma igen och sen hem så jag kom hem strax före sex. men jag har inte så stor ork till att plugga någonting idag, det ända jag har kollat på är FN-rollspelet... usch!
vi har ju då FN-rollspel nästa vecka, invigning på onsdag eftermiddag sen är det hela torsdagen och hela fredagen innan vi äntligen får gå på påsklov!
i helgen blir det en massa plugg och utgång med ett laddat tjejgäng på lördag, ska bli riktigt kul!
nä nu ska jag ta mig något att äta sen blir det teven!
ha det så bra..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0