helg..

Ja då är det helg igen, skönt.. gårdagen blev en väldigt lång dag. började åtta i skolan och direkt när skoldagen var över bar det av in till örebro för lite shopping på stan, sen när klockan närmade sig halv sju drog vi oss vidare till strikes & co för lite bowling, gick väl ganska bra, var himla länge sen jag bowlade så, sen efter det när det var slut vid åtta åkte vi och åt på resturang. det var en jättetrevlig dag/kväll så tack, lina becka martin och mattias :)
efter att jag kom hem från örebro igår så slocknade jag direkt, var helt slut.. och det blir nog samma sak idag.. ska inom en timme åka till örebro med tjejerna i laget och äta mat och sen blir det handbollsmatch, Linde - Ystad sen bär det av hemåt för att göra sig iordning och då äre det lagfest, sen får vi se om det även blir statt, lutar åt det tror jag nog :)
Imorgon blir det att sova och plugga en massa..
till veckan sen så ska jag lina och becka på UF mässan i örebro på tisdagen och sen är vi lediga på onsdag så det blir en skön vecka :)
ha det så bra,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0