näst intill ledigt..

Idag var det ju då UF mässan i örebro som vi var lediga för att kolla på iaf jag lina och becka,. finns väl inte så mkt att säga om mässan enligt mig men föreläsningen var helt klart värd att gå på,.inte varit på någon bättre föreläsning,. men har ju inte varit på så många så :) det vart mycket fram och tillbaka på stan idag med, sen när jag förderv tiden i väntan på mor och far så köpte jag ett par jeans och en snygg tröja,. sen när de kom bar det av till elgiganten för att köpa min födelsedagspresent som jag har samlat ihop pengar till nu,. kommer bilder där nere sen..
imorn är vi lediga och då ska jag plugga hela dagen :)
så därför ska jag hoppa isäng nu så jag är utvilad tills imorn :) ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0