Onsdag

Dagen började med att stiga upp ganska så tidigt föra att åka iväg till körskolan,. det gick jättebra idag så det känns skönt,. nu äre inte lååååångt kvar! :D sen bar det av till skolan, lång dag idag som vanligt och sen bar det av hem till farmor och farfar där jag slängde i mig lite mat innan träningen som var framflyttad pga att 94orna hade match på våran tid.. träningen gick bra idag, vi gjorde väl inget speciellt men det var mycket kontringar och det känns gött i kroppen nu när jag börjar få tillbaka orken efter uppehållet av sjukdomar :)
imorn är det skola till fyra igen och sen hem till farmor och farfar igen och sen fys,. gött ska det bli att komma igång med det igen också.. mumms! :P
Till helgen är det mat och handbollsmatch inne i örebro med laget, det ska bli myys, sen efter det blir det lagfest och kanske utgång :)
nu ska jag hoppa ner i min sköna säng och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0