sjuk...

ja, då ligger man hemma och är sjuk sen lördagsnatt, magsjukan plus feber men jag är på bättringsvägen, har kunnat ätit sen igår lunch.. men kan börja ifrån lördagen,. har ju varit lite förkyld de senaste dagarna men jag spelade matchen borta mot helton endå:) det gick bra och är förvånad att jag orkade så mycket som jag gjorde trots alla sjukdommar som har kommit och gått, vi gick vinnande ur matchen med 29-25.. sen bar det av hemmåt för mat oh fix och sen fest. kom dit mådde okej fick extrem huvudvärk men intalade mig själv att det skulle gå, jag nästintill nykter så det var inget sånt som spökade jag lovar.. efter ett tag gick det neråt magen och jag fck såndär konstig magknip, men det ska gå tänkte jag, vi åkte ner mot krogen och jag hade fortfarande huvudvärk och ont i magen, var inne där cirka en timme innan jag ringde efter mamma som fick hämta mig, kvällen/natten slutar med att ag kräks som en gris ciruks en gång i timmen, helt jävla utslagen när jag vaknar dagen därpå.. har så ont i kroppen att knappt bena bär, tog väldigt lång tid att ta sig fram iaf.. blir sängliggande hela dagen men klarar mig från att kräkas men ingen mat.. när jag mår som värst och får kramp så fort jag rör mig hämtar mamma febern och det visar sig att jag hade 39.9 så där var förklaringen till värken i kroppen, jag har aldrig haft så hög feber tror jag, inte vad jag kan minnas iaf jag brukar ju inte vara sjuk så ofta så... så nu är jag inne på dag två hemma från skolan, men idag mår jag lite bättre iaf så ska försöka plugga lite och försöka få bort plugghögen som skulle ha gjorts i helgen..
hoppas att ni andra mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0