Bra nyheter!

Nu börjar skolan äntligen närma sig sitt slut för den här terminen och jag har lite roliga nyheter att berätta. Jag klarade kemiprovet som jag verkligen inte trode att jag skulle göra, jag klarade spanska nationella där jag hängde på gärsgårn men jag gav mig fan på att jag skulle ha g i spanska steg två så jag slutade med g,g och ett vg på nationella så där var slutbetyget hämtat! sen har jag även fått g i matte C där det också har gått lite knackigt under året, men jag var nära ett vg där men jag är nöjd med ett g med tanke på omständigheterna. Så nu har man fått lite belöning för allt slit..

I långhelgen som va tog ja det mest lugnt och var med tjejerna, torsdagen överraskade vi Becka ute i hennes stuga, fredagen vart det lunch på stan med Linda och sen fotbollsderby på kvällen och efter det hem till Vicky som hade fredagsmys, lördagen vart det fotboll igen, men då dam match sen efter det vart det pizza och mys hos mathilda för att senare dra vidare ut på stadshotellet. Helt klart roligaste kvällen på väldigt länge där inne, och hela gänget var i fin form. Söndagen vart seg och den gick alldeles för fort, men vi beslutade oss tillslut för att ta en picknick i en park, men vi var lite lata och sugna på skräpmat så det va hämtmat i parken.

Imorgon är det friluftsdag men vi fick inte ihop något volleyboll lag så det blir att gå en lång promenad, men det kan vara mysigt det med! ;D

nej nu ska jag fixa lite innan det kanske bär av på fotboll, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0