Emma

 

Veckan har varit helt okej, förutom att det har varit mycket plugg.
Efter jag klarat körteorin i torsdags, så ringer Johan på kvällen och kommer med bästa förslaget.
Han hade tänkt att anställa en städerska till hans etta, vilket jag tycker är idiotiskt!
Så vi gjorde upp att varannan helg på sommarlovet ska jag åka upp till Stockholm och städa hans lägenhet.
Han betalar resan fram och tillbaka.
Jag tycker om min bror, vem tackar nej till att spendera halva sommaren i Stockholm utan att göra något och få betalt.
Och eftersom jag inte har något sommarjobb så, why not?
Det är ju liksom inget speciellt som håller kvar mig här.



Melody Club var helt kanon!!
Vem höll i hand med sångaren?! JAAAG!
Tur man hade "pluggat" in låtarna från det nya albumet, fanns typ två låtar som jag inte hört förut.
Dom får helt klart 10 av 10.
Synd bara att alla ska hålla på att trycka och knuffas, har största blåmärket på höften inte nice!

Just det innan Melody Club vare klassfest.
Den blev lyckad vet allt om alla just nu känns det som, haha kanske både på gott och ont!
Gick lite tidigare än de andra eftersom jag skulle gå till min andra halva Frida där stämningen fanns.
Eller gå sprang typ ville inte gå själv, haha!
Jag var taggad, hon blev taggad, vi körde!!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0