helgen..

Ja helgen har inte bestått av så jättemycket mer än plugg. Tillbringade fredags och lördags kvällarna med tjejerna förstås men hela lördagen och idag har jag pluggat konstant och det kommer jag att göra hela denna vecka också. Har två nationella prov och ett stort arbete som ska lämnas in den här veckan så det finns saker att göra kan jag säga, samtidigt som förkylningen har blivit sämre så det blir ingen träning denna vecka, dels förkylningen och sen pga skolan, har jag tur och inte blir för sjuk kanske jag kan köra något lätt ute i gymmet här hemma. Nä nu ska jag ta en dusch sen blir det att lägga sig i sängen och läsa lite i spanska boken och lite i egelska boken. ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0