långhelg!

Det vart en kort skolvecka denna vecka men det är välbehövligt kan jag säga. Trots att det bara var tre skoldagar har jag hunnit med bokrecension på engelskan, spanska nationella muntligt och kemi prov. Det sistnämnda kan jag ju inte säg att det gick så himla bra direkt... jag fattar verkligen inte, så jävla frustrerande när man ändå vill försöka att kunna förstå :S
nu när vi har fyra dagars ledigt ska jag ta vara på det och försöka sov ikapp lite, har inte allt för mycket att plugga men det finns endel och vi har vårat sista prov för årskurs två till veckan i biologi. Har inte planerat in så mycket än på min lediga tid mer än att jag ska käka lunch på fredag på stan med Linda, kulkul för det var ett tag sen nu, sen kanske det blir utgång på lördag, men inget bestämt än, annars blir det att bara vara och ha det gött med tjejerna.

Just det sen kan jag ju meddela att jag äntligen har fått sommarjobb! så jäkla skönt! så nu är sommaren räddad...
Nä nu ska jag nog dra mig in mot stan och hitta på något kul med Emma och gänget, hörs!


Kommentarer
Postat av: klas

glad christerhimmelfärd

2009-05-23 @ 01:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0