långhelg...

Nu var det nästan en vecka sen jag skrev och vi har hunnit med en långhelg! Det var välbehövligt med tre dagars ledigt, valborg firades med de bästa med grillning hemma hos Mathilda. Fredagen blev det örebro och shopping med tjejerna och på kvällen blev det wickan och Sahara Hotnights, lördagen var det fint väder så vi passade på och solade lite och sen var det bara att börja om för att senare se Miss Li på statt. Söndagen vart en seg dag men det vart lunch på som hemma och sen lite mys för att prata igenom helgen med tjejerna. Det var vad jag hann med på den tredagars ledigheten.
Denna vecka är det tre slutprov som gäller, och jag och rebecka klarade av ett idag då vi hade muntligt i engelska B, det gick skitbra då hon fick avbryta oss för att tiden tog slut. Imorn är det skriftligt nationellt prov i spanska och på fredag är det läs och hör nationella i engelska B. Fullt upp som vanligt alltså.
Nu ska jag plugga lite spanska och sen är det fys med handbollen på nobel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0