Emma våldgästar...



Berättade nyss för Frida att det börjar rycka i mina fingrar.
Jag har lust att skriva något, något som antagligen ingen bryr sig om men bara för att jag vill.
Jag har haft en vecka att tycka synd om mig själv, varit sjuk.
Konstigt att allt onyttigt kommer till en just då, men då är man värd det.
Tycker jag i alla fall.

Emma är sugen på Melody Club till helgen, måste se till att bli helt frisk!
Annars får man höra tjatet igen, du borde stannat hemma kolla hur det går!
Ursäkta men vem fan bryr sig?!  18 och singel, kööör!!
Är inte så sugen på statt känner att vi borde vidga vyerna snart. Örebro, Göteborg, Stockholm!
Ge min bror en större lägenhet då skulle jag troligtvis bo i Stockholm, vilket han inte skulle vilja antagligen.
Men jag skulle älska det!

Just det kom på att nyss beställde jag och friday bikini inför beachen!
Och jag gillar det, starkt!
Pusss!



Kommentarer
Postat av: karin

Hej! såg att du tyckte klänningarna från hm som kenza hade var snygg, jag säljer den i svart och lila här http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1500698&listtype=0

2009-05-14 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0