Emma, ett måndagsbarn




Långhelgen var behövlig, ge mig sommarlov nu!
Orken är inte på topp!

Finns inte så jättemycket att säga om veckan,
tog det mest lugnt. Så skönt.
Eller lördagen bjöd på statt, var inte jättepepp eller egentligen var jag det. Men inte förens jag kom till Mathilda när jag ser att Becka håller stämningarna. Och kul var det på statt den här gången också.
Natten bjöd på efterfest hos Magnus till klockan fem, då vi begav oss hem.
Vi höll "inte hem före fem", alltid något!
Lördagen var lyckad!!

Måndagen bjöd på en lektion som började kl.12.00.
Sen nu snart jag ska jag ut och springa med Becka, blir den "roliga" barkbanan vi tar,
på tal om barkbanan.
Johan
kommer hem på fredag och som några vet tävlar vi varje år i två "grenar". Ett är att jag ska slå han på barkbanan, hans är att varva mig som aldrig kommer att hända men han fattar inte det.
Den andra grenen är typ brunast vinner, båda vi två blir ganska bruna direkt så hoppas vinna den i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0