veckan

Nu är äntligen denna skolvecka över, jag sitter här och nästan halvsover, funderar på att sova lite fast ute i solen isf så får man gratis bränna :)
Idag hade vi matte C slutprov i fyra timmar, del 1 gick faktiskt bra men del 2 är det lite blandade känslor för, så vi får vad det blir för resultat. Efter provet drog jag och rebecka ner på stan och käkade lunch, fixade lite små saker och sen åkte jag och klippte mig så nu är det gjort också.
Den här veckan har jag även haft spanska nationella och så har vi vart på företagsbesök och jag var på lassarettet, väldigt intressant, sen inte att glömma vi har även dissikerat råtta, det var väldigt kul och intressant, inte alls så äckligt som jag hade föväntat mig :P
Helgen består av en massa plugg och sen blir det nog utgång för att se melody club imorn på statt.. Nästa vecka har jag engelska bokredovisning, spanska nationella muntligt och kemi prov, så jag kommer vara lika upptagen som den här veckan.
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0