I hate this part..

Då var denna vecka avklarad och jag har varit dålig på att updatera på grund av att vi hade historia prov idag så jag har ägnat all tid denna vecka till det. Har gått och blivit lite sjuk igen, och det ogillas starkt! blev att ställa in träningen denna vecka och jag som var så träningssugen.
I helgen ska jag plugga lite, sen är det 50års fest imorgon då min morbror har fyllt år så det ska bli jätteskoj sen får man ju inte glömma farsdag på söndag, sen ska jag även njuta av en helg med min älskling då vi inte haft en hel helg tillsammans på ett tag,. mys det!

Lady Gaga - Bad Romance
Jordin Sparks - S.O.S
Britney Spears - 3

Kommentarer
Postat av: e

men gud tack så mycket! vad glad jag blir :D

2009-11-11 @ 21:30:31
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0