090906

Dagen än så länge har bestått av skolan och läxor. Skoldagen var okej, kort dag och det gillar vi, inte ofta det händer på natur ska jag säga. Åkte hem och hittade skolkorten i brevlådan, vart nöjd och det är inte ofta det händer heller haha =) Sen vart det att ta tag i fysik läxan som vi fick tills imorn och sen har jag suttit ett tag med matte D som vi har prov i på måndag, men börjar komma in på de svårare uppgifterna nu så har fastnat lite så jag väntar tills imorn då jag kan fråga Leif., ska läsa igenom kapitlen idag med hade jag tänkt, inte så mycket jag kommer ihåg av det vi har gjort i matte D då vi bara hade matte C i våras när vi gjorde klart den så var ett år sen vi höll på med matte D. Sen ska jag även försöka bli klar med biologiraporten om stimfiskarna som ska in på torsdag. Sen har vi ju lite rättsfall att lösa på rättskunskapen men de ska in v.43 så orkar inte ta tag i det idag.
Efter det ska jag ta kvällen, sätta mig framför teven och bara njuta! hoppas det finns något att titta på bara, annars vet jag inte vad jag ska hitta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0