091018

Helgen har gått fort, alldeles för fort, som vanligt.. Började helgen i fredags med Body Pump på Davids för att senare åka in till krillehôla för att se på Kht-Khc, ishockey alltså. Efter hockeyn vart det hem och se slutet av idol sen vart det lite fredagsmys framför teven. Lördagen vart det lite rättskunskap, stan en snabbis, eller skolgärdet mer.. sen var det bara att slappa och ha det gôtt. Idag söndag har det inte heller bleve så mycket, gjort lite kemi sen fastna jag framför teven efter att jag skjutsade hem filip och sen åkte jag till nobel för att se när filip dömde Khc-Hallsberg. Nu blir det strax ensam mamma söker, men jag kommer nog zappa mellan det och filip och fredrik eftersom att det börjar idag.
Föresten så var jag och mamma och kollade balklänningar i veckan med och jag hittade en som satt perfekt och som jag vart såld på så slog till på direkten så nu är jag klar med det med ;D sen provade vi studentmössor i fredags med så det är beställt! Student 2010 är nära!!
Ayia Napa 2010 kommer bli oförglömlig!
Blev ett ganska ointressant inlägg men ska försöka skärpa mig, ska nog kanske ut och fota lite i veckan om det blir fint väder, förhoppningsvis ngt som kan användas till fotografiska bilden..
nä nu ska jag kila hörs!

Jordin Sparks - S.O.S


Kommentarer
Postat av: e

en jobbarkompis till mamma =)

2009-10-20 @ 00:12:31
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0