Fredagsmys

Idag mår jag lite bättre än igår och ögonen rinner inte konstant i varje fall. Vart att knalla upp imorse för att åka till skolan och ha Fysik B prov 8.10-11.10. Första gången någonsin det känns bra när jag går ut därifrån, men det kanske är pga att jag inte hade några förväntningar innan provet då jag har tyckt att det har varit ganska svårt och att det får gå som det går. Var inte nervös alls imorse och det kanske är därför det känndes så bra, men vem vet, vi får hoppas på det bästa när resultatet kommer sen.
Efter provet tog vi lov i våra kroppar och huvuden trots att vi hade 80min matte kvar efter lunchen. Nu sitter jag hemma hos Filip och han spelar xbox, var på stan en sväng förut och fixade ny foundation och lite småplock. Ska åka hem om en liten stund och då blir det fredagsmys med tacos och idol med familjen, och senare i kväll blir det fredagsmys med Fiilip när han kommer hem från dömningen i karlstad.
Nä nu ska jag njuta av tanken att det är lov och så ska jag verkligen ta vara på det här höstlovet då det kanske är vårtat sista höstlov någonsin!

Student 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0