Fredagsmys!

Idag är det fredag och det innebär fredagsmys!
Rebecka och jag har spenderat dagen på Bråtenskolan, den var lärorik då man tittar närmare på vad som försigår i klassrummet igentligen,.
Sen vart det hem, sen stan med mamma en snabbis för att fixa en grej, sen vart det iväg till Davids för lite Body Pump, gött såhär på en fredag, efter det åkte jag och solade en stund också så nu känner man sig lite fredags fresch! ;)
Nu har vi käkat o så här hemma och om några minuter börjar Idol så det blir teven alldeles strax..
Filip är uppe i Söderhamn så han saknar man lite såhär på en fredagskväll, men jag överlever nog, hah nä då, klart att jag gör ;)
Imorgon blir det Örebro med familjen, lite shopping sen ska mamma och jag även spana lite på balklänningar, ska bli kul! När man kommer hem efter det blir det bara att sätta sig med matten igen,. blir inget annat den här helgen, så är det ibland.
Nä nu blir det idol!

Kommentarer
Postat av: marre

du har blivit utmanad..läs mer på min blogg :)

Kram

2009-10-11 @ 23:50:29
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0