I got soul, but I'm not a soldier..

Ännu en vecka har gått och det första provet i årskurs 3 är gjort. I veckan har jag mest pluggat, tagit det lugnt och tränat. Igår kollade vi på det sista programmet av idol innan finalisterna är klara, fy fan säger jag bara, det är helt sinnes sjukt, wildcarden och sveriges röstning!!
Idag har jag tagit det lugnt, tog en skön sovmorgon, sen har jag pluggat lite matte D inför matteprovet den 12:e.. resten av kvällen blir framför teven, bara mysa.
Imorgon blir det nog lite plugg igen i form av biologi och rättskunskap och sen har jag Aerobic Dans på Davids på eftermiddagen. Vart inte så värst långt inlägg, men jag uppdaterade lite i alla fall ;)
Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0