It's Friday, I'm in love

Jaha gott folk, då var snart torsdagen avklarad också och då innebär det att det är fredag imorgon! Får dock tillbringa min fredagkväll och resten av helgen utan min man, inge fredagsmys alltså.
Imorgon på dagen så ska jag och becka jobba med vårat PA så vi är lediga från skolan men ska vara på bråtenskolan hela dagen, sen efter det ska jag iväg och köra bodypump sen blir det väl lite fredagsmys framför teven hemma med familjen eller något. Annars i helgen blir det kanske lite örebro med mamma för lite shopping och balklännings spaning, sen blir det en massa matte D plugg för vi har matte prov på måndag morgon, sånt gillar vi inte, speciellt inte att det ligger på en måndags morgon så man hinner inte fråga om man har några funderingar från helgens plugg,. men men..
Nu ska jag nog strax åka upp till nobelhallen en sväng och titta lite när filip dömmer..

  

Kommentarer
Postat av: lovisa

Gud vad söta ni är =))

2009-10-12 @ 20:51:02
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0