Less på't

Dagen till ära fick vi redag på matte D provet, visste ju redan innan att det gick käpp rätt åt... men trode ändå att jag skulle ha rätt på endel som jag inte hade,. så jaha., får plugga arslet av mig till slutprovet 8 December ist.
Den här veckan går all tid till Fysik B provet vi har på fredag som jag verkligen fattar nada av.. men jag försöker iaf., bokade av träningen imorn då jag har fått ont i halsen, skitkul, blir som vanligt, om jag nånsin blir sjuk som inte är vanligt så händer det när det är lov, har väl sina fördelar det med kanske om man får säga så ;/
Nästa vecka har vi lov och det ända som är inplanerat är en tripp till Ullared med becks, sen finns det ju en hel del att plugga med förstås.. får se om det blir lite jobb med.
Nä nu blir det lite mer fysik..

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0