ny vecka

Jaha då har helgen gått för fort som vanligt den här gången med. men vi har ju höstlov denna vecka som kommer så ska väl inte klaga, men det är ju det att man har så mkt att göra så vill inte att helgen ska ta slut. Veckan som kommer består av en massa plugg som historia, rättskunskap och kemi, träffa emma som det var väldigt länge sen jag träffade av någon konstig anledning, sen ska jag till Ullared för första gången i mitt liv med halva familjen Jonsson ons-tors, sen fredag blir det antagligen Gustavsvik med Filips familj plus kusiner som kommer hit ifrån Sthlm. Sen ska jag försöka njuta lite med av mitt sista höstlov under gymnasietiden.
Nu ska jag lägga mig och sova för jag är väldigt väldigt trött, konstigt nog för vi ställde ju tillbaka klockan en timme i natt, men lite sömn skadar ju aldrig.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0