Ullared

Ja då har man gjort sin debut på Ullared., och ja vad ska man säga, jag tror vi kom dit i perfekt för min smak, alla busslass var på väg hem så det var ganska "lugnt och skönt" där inne när vi va där. Hittade lite smått och gott, var även uppe med tuppen idag och 07.10 var vi på ullareds parkering och redo för dag 2. hittade en heldel idag med, men kollar man på folk där inne så var jag låååångt ifrån värst! haha ;)
Vi vart klara ganska så snabbt idag så vi gick i lite affärer utanför med, när vi kom ut där ifrån hade alla busslass anlänt och även allt annat folk och då insåg jag hur det kan vara på ullared en dag, höstlovsdag kön ringlade sig fint från parkeringen och runt bland husen innan de fick komma in, och där går vi med ett brett leende och sätter oss som packade sillar i bilen för en rolig och trevlig hemresa.
har lite bilder på mobilen men inget jag orkar med nu efter två långa dagar i benen och uppackningen, ska fixa lite till nu innan älsklingen kommer och hämtar mig efter träningen, då blir det att följa med hem till honom där han har småkusinerna på besök men de sover nog när jag kommer, men imorn blir det gustavsvik hela dagen. säg någon som kommer vara sleten efter detta lov..
Plugga ja, när skulle man hinna med det då?!
Utgång på lördag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0