You spin my head right round, right round

Oh, det snurrar mycket i huvudet just nu, vet inte om det är pga hösten eller något annat.

Först är det att jag är sugen på att fräscha upp håret lite, men jag tänker ett steg lite längre fram för jag är sugen på både mörkt och ljust, men så har jag inte bestämt mig om jag vill ha mörkt eller ljust på balen i vår och ska man ha ljust är det väl bäst och tänka sig för innan jag färgar nu.., vad passar jag bäst i? Mörkt eller Ljust?

Sen är det en massa annat som snurrar typ om vad man ska göra senare i livet nu när skolan lider mot sitt slut. Jag ska inte plugga direkt efter gymnasiet i alla fall,. det har jag typ bestämt. Men sen ska man jobba ett år, spara pengar och resa runt i världen, plugga? vart? usa? är lite inne på tankarna med det är inga stora tankar, engelskan, skulle jag klara det? skulle vara roligt och spännande men det är just engelskan.., vet inte om jag vågar, kan inte någon bara bestämma åt mig så jag vet! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0