Dagen efter...

Jaha då ligger man här i Filips säng dagen efter att Björn Rosenström körde på statt. Mår faktiskt alla tiders och bra är väl det eftersom jag ska åka in till Örebro om några timmar och kolla på när Filip spelar SM kvartsfinal mot Göteborg i Am.fotboll. Gårdagen var jätterolig, först hemma hos Jessica och sen statt, med tanke på vad vi sjöng med igår så har jag inte mycket till röst kvar idag, med det är sånt man får ta.
Idag ska jag som sagt kolla på matchen, sen blir det nog hem och bara mysa och ta det lugnt, kolla på någon film kanske, njuta lite de sista timmarna av denna helg ska jag göra iallafall, innan vi går in på en ny skolvecka.
Nä nu ska jag gå upp och ta mig en jättegod frukost, Hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi ska göra en kalender : ) Med 12 modeller, en för varje månad då.. Så gör vi iordning klipper, färgar modellen o så : ) Ett UF blir de alltså.. har du bestämt dig?

2009-09-08 @ 19:17:27
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0