Fredagsmys hela helgen...

En liten sammanfattning av de dagar som gått sen sist. I torsdags hade jag min elevlektion på idrotten och jag hade Handboll, gick väl ganska bra, gött att ha det gjort nu så behöver jag inte tänka mer på det det här skolåret. Pluggade lite svenska den kvällen då jag insåg att ja just de vi har svensk litteraturhistoria prov på onsdag, KUL! Igår, fredag, vart det att vara i skolan ganska så länge, jag och becka gjorde lite på vårat PA eller lite, vi hann med ganska så mycket tycker jag, PA:t vi har är väl inte så jättemycket att säga om mer än att går man natur så får man inte göra riktigt vad man vill, typ som alla andra som gör smycken och en massa annat, vi gör en vetenskapligt studie typ, de ni! ;/ men men.. sen vart det stan en sväng och sen hem och greja. Kvällen vart framför teven med idol, jag var så trött igår kväll så jag somna strax därefter, haha
Idag ska jag alldeles strax till nobelhallen och kolla när filip dömmer ishockey, sen blir det väl lite plugg och allmänt mys en lördagskväll, har inga direkta planer så vi får väl se vad som händer.
ha en mysig lördag!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0