Nu är det fredagsmys...

Idag är det fredag igen, Äntligen!
Och det firade vi med att dra in till Örebro en sväng och shoppa. Jag vart väl den som handlade minst som vanligt ;) haha Men jag fick med mig ett par skor och en klocka hem..
Skolan rullar på som vanligt och vi kommer bara närmare och närmare provdatumena men sånt är livet. Jag har även tagit tag i mitt liv och börjat träna igen sen jag slutade med handbollen, så denna vecka har jag hunnit med att träna hemma i måndags, gym tisdags och bodystep i onsdags.. med tanke på uppehållet jag hade innan så kom träningsvärken med storm och idag kan jag knappt gå, och igår hade vi brännboll och fotboll och lite sånt på idrotten och jag har fått träningsvärk i vissa muskler av brännbollen, hur kan man få det? känns som det är ett tecken på att man är otränad eller så har jag hittat nya muskler, haha
Imorgon ska jag sova ut, sen ska jag nog till stan en sväng, glutta lite och sen sola, blir även att plugga lite imorn innan det blir dags att göra sig iordning för lite fest och utgång med tjejerna, var alldeles för länge sen! Imorgon är det även Björn Rosenström på statt så det kan bli riktigt kul, har köpt förköp med och det var nog klokt för jag har hört att det är slutsålt på alla förköps biljetter iaf :) då blir det nog en ganska så bra tryck, gött det!
nä nu ska jag nog krypa till sängs! Pöss

   
                                                              Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0